OnetPARTNER

Katalog tematów » Ciąża » Antykoncepcja

3 punkty 0 pochwał 1 pytanie
12 sty 2010 monisia86 zadaje pytanie:

Antykoncepcja a zajscie w ciaze

Slyszalam juz od bardzo wielu osób ze jesli ktos dlugo stosuje antykoncepcje to pozniej ma problemy z zajsciem w ciaze, anty stosuje dopiero od poł roku nie mam zadnych negatywnych objawow tycia, zmniejszenia ochoty na seks wszsytko jest ok a wielki tego plus ze nie obawiam sie niechcianej ciazy, bo na chwile obecna nie jestesmy gotowi na dzidzisuia, ale za jakies 2 lata chcicielibysmy zalozyc rodzine i co wtedy bo nie zamierzam przerywac antykocepcji,

czy ktoras z was miala taki problem i czy to jest prawda czy mit, nie chce miec pozniej problemow bo chcemy miec dzieci ale nie teraz

tematy: Antykoncepcja | Poczęcie | Macierzyństwo Zgłoś nadużycie » Odpowiedz Obserwuj
14 sty 2010 tusia80 pisze:

Wiedza:-(

To jest gadanie ludzi bez pojęcia.Czasami,jak w przypadku Diany35 można pomóc zajść kobieciew ciążę.To nie są tabletki hormonalne,jakie były w Ameryce w latach 60,po których dzieci były pouszkadzane,te maja minimalną dawke hormonów.Wystarczą dwa,trzy cykle bez tabletek i mozna starać się o dziecko.Mało tego tabletki pomagają zajść w ciążę.

0
Dyskutuj Głosuj Czy ta odpowiedź była pomocna?
3113 punktów 953 pochwały 0 pytań
13 sty 2010 Alba1 pisze:

Nawet nauczyciele NPR twierdzą, że...

w przypadku pigułek antykoncepcyjnych potrzeba maksimum 12 miesięcy (12 cykli, jeśli masz cykle dłuższe, niż miesiąc) żeby wszystko wróciło do normy. Nie martw się!

0
Dyskutuj Głosuj Czy ta odpowiedź była pomocna?
10465 punktów 1936 pochwał 8 pytań
12 sty 2010 aneta1986 pisze:

.

Tabletki brałam ok 3,5 roku po odstawieniu udało się po 3 miesiącach starań:)

0
Dyskutuj Głosuj Czy ta odpowiedź była pomocna?
2453 punkty 487 pochwał 21 pytań
12 sty 2010 agnesd78 pisze:

Odp.Antykoncepcja a zajscie w ciaze

Szczerze mówiąc osobiście ja stosuję wkładkę niehormonalną a nie tabletki,a to jest spowodowane moim stanem zdrowia.Ale do rzeczy,wydaje mi się że po stosowaniu tabletek nie powinnaś mieć rzadnych problemów z natychmiastowym zajściem w ciążę .Wiele moich dobrych koleżanek stosowało tę metodę antykoncepcji,ale kiedy zdecydowały się na zajście w ciążę -DŁUGO NA NIĄ NIE CZEKAŁY ..Wydaje mi się że wiele zależy od naszego zdrowia ,a przede wszystkim od psychiki .Jak będziesz sobie dobijać do głowy że nie zajdziesz w ciążę ,potem to może przełożyć się na stan psychiczny i wtedy mogą się zacząć prawdziwe problemy.Więc proponuję teraz cieszyć sie zupełną swobodą seksualną i nie myśleć co będzie za kilka lat.Pozdrawiam cieplutko:)

0
Dyskutuj Głosuj Czy ta odpowiedź była pomocna?
467 punktów 74 pochwały 17 pytań
12 sty 2010 sasanka1 pisze:

Zależy od antykoncepcji

Przede wszystkim progesteron może powodować czasową niepłodność. Ja w tej chwili przy stosowaniu antykoncepcji nie mam owulacji a z kolei mocno zmniejszone jajniki i macicę. Aby wróciła normalna praca jajników potrzebowałabym minimum kilku miesięcy- do kilku lat.

Najlepiej jeśli skonsultujesz się ze swoim lekarzem. Pozdrawiam:)

0
Dyskutuj Głosuj Czy ta odpowiedź była pomocna?
5263 punkty 1442 pochwały 6 pytań
1521

Najnowsze pytania

Kubek /7miesiąc

Jakie kubki dla maluchów są waszymi faworytami? W ogóle zaczynałyście od...

Syn zrobil sie agresywny w szkole

Czesc, Chcialam sie was poradzic. Moj syn ma juz 4,5 roku. W zeszlym roku we

Czy powinnam mu dać jedzonko , ma 3 miesiace..

WITAJCIE ! MÓJ SYNEK 2 LISTOPADA BEDZIE MIAŁ 4 MIESIĄCE Od 3 MIESIACA ZACZĘŁAM...

Jakie ubranko do chrztu?

Witam. Mój 2 leni synek będzie przyjmował chrzest. Nie bardzo wiem jak go ubrać...

więcej »