OnetPARTNER

Katalog tematów » Ciąża » Poronienie

7719 punktów 1937 pochwał 24 pytania
10 lut 2011 wiki30 zadaje pytanie:

Wzrost Beta hcg a pusty pęcherz płodowy...

Dziewczyny potrzebuję znowu Waszej pomocy.

Ostatnio pisałam że u mojej siostry lekarz stwierdził pusty pecherz płodowy i w poniedziałek miała iść na zabieg. Umówiła się jednak z lekarzem na dzisiaj i miała mieć dzisiaj ten zabieg. jednak nie miała...i nie wiadomo czy bedzie miała jutro czy też nie.

Wczoraj zrobiła sobie badanie  Beta Hcg bo tak jej lekarz kazał. Dziś w szpitalu jej powtórzyli. lekarz mówił, że powinno spadać, ewentualnie być na takim samym poziomie. A tu się okazało, że rośnie.

Stwierdzili lekarz, że zrobia jej jeszcze jutro i zobaczą jak to bedzie wyglądało, no chyba, że wtraża zgodę żeby zrobili jej już. Nie zgodziła się. I chyba dobrze.

Zapytała lekarzy co to znaczy że Beta rośnie. Powiedzieli a dokładnie lekarka powiedziala że to znaczvy że ciąża się rozwija. (????????) Tylko jak sie rozwija jak pęcherz jest pusty. Miała już 3-krotnie robione w tym tyg.usg. Zapytała też tej lekarki do kiedy jej tak bedą ta Betę sprawdzać. A ona jej na to, że dotąd dopóki nie bedzie pewna że chce mieć zabieg..... Co o tym myslicie. Dla mnie to paranoja. Sami zabiegu jej nie mogą zrobić bo beta rosnie. Decyzję zostawiaja jej. Co robic w takim przypadku? Ja bym czekała ąz cos się wyjąsni i nie zgodziłabym sie na żaden zabieg jeśli jest jakaś nadzieja. Tylko czy wzrost bety w takim przypadku może dawać jakąś nadzieję? Jak był dziewczyny w Waszym przypadku. Wiem, że temat jest trudny i może nie chcecie do tego wracać, ale jeśli któras może mi jakoś pomóc to bardzo proszę.

I jeszcze chciałam zapytać o poziom tego hcg.  Nie wiem czy jest prawidłowy dla jej wieku ciąży (10 tydzień) Wxzoraj miała cos ponad 18 tys. dziś ok 22000. Nie wiem dokładnie bo juz jej nie chciałam tak za język ciągnąć. Jak to wyglądało u Was??

Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz. Czy jest możliwe że ta ciąża jest jeszcze ciążą bardzo wczesną, mimo wieku jaki sugeruje @ i dlatego jeszcze nic nie widać, choć Beta rośnie? Jak myslicie bo jakieś to wszystko dziwne. Dodam, że siostra miała nieregularne cykle.

z góry dziękuje za pomoc...

tematy: Poronienie Zgłoś nadużycie » Odpowiedz Obserwuj
12 lut 2011 Alba1 pisze:

Przykro mi bardzo

ale niestety, tak się czasem zdarza. :(((( Będę się modliła, by następne poczęcie przebiegło tak, jak trzeba. Powiedz siostrze, że już w pierwszym cyklu po poronieniu można znów próbować - Matka Natura zawsze dąży do tego, by stworzyć nowe życie. Będzie dobrze! Musi być!

wiki30 pisze:


dzisiejsza beta troszke spadła. Siostra dostala juz tabletke na wywołanie skurczy i krwawienia. jak sie zacznie to zrobią jej zabieg. Potem do domu....no i to na tyle.

Przykro mi bardzo bo myslałam, że może jednak:-(:(:(





2
Dyskutuj Głosuj Czy ta odpowiedź była pomocna?
10465 punktów 1936 pochwał 8 pytań
10 lut 2011 siva pisze:

Beta

Hey! Ja po badaniu USG , odrazu dostalam   skierowanie na bhcg ,lekarz kazal Mi zrobic 2 razy ,i tak naprawde to byl dla niego dowod ze niestety......bo moj wynik spadal .Nie jestem specjalistka ,ale wydaje Mi sie ze skoro u Twojej siostry wynik rosnie ,to wszystko moze sie okazac ok :) Byloby super.

Pozdrawiam

1
Dyskutuj Głosuj Czy ta odpowiedź była pomocna?
574 punkty 119 pochwał 10 pytań
10 lut 2011 Alba1 pisze:

Wzrost beta hcg w takim wypadku

może sugerować dwie rzeczy: ciążę pozamaciczną - czego naturalnie Twojej siostrze nie życzę;

lub, tak jak piszesz, to, że ten rzekomy "pusty pęcherz płodowy" to w rzeczywistości ciąża wcześniejsza, niż by sugerował termin OM - przy nieregularnych cyklach zdarza się to niestety dość często.

Kiedy poszłam do lekarza w zapłodnieniowym 4 tyg. ciąży (według OM miał to być już tydzień 6:)) - lekarz stwierdził, że prawdopodobnie jestem w ciąży ektopowej (pozamacicznej) lub/i mam w macicy "ciało obce" które trzeba bezwzględnie wyłyżeczkować i poddać analizie histopatologicznej. Dobrze, że zdecydowałam się jeszcze trochę zaczekać (około tygodnia) i skonsultować się z jeszcze jednym lekarzem - bo inaczej niechcący zabiłabym swoje dziecko. Może więc niech siostra zaczeka jeszcze na rozwój sytuacji - o ile to nie zagraża jej zdrowiu i życiu.

1
Dyskutuj Głosuj Czy ta odpowiedź była pomocna?
10465 punktów 1936 pochwał 8 pytań
11 lut 2011 Alba1 pisze:

Mój też wygładał jak mały pęcherzyk w macicy

wiki30 pisze:


Tez przyszła mi na myśl ciążą pozamaciczna, tylko że pęcherzyk jest w macicy...

Nie wiem czemu ale jakoś tak jestem przekonana, że jednak ten dzieciaczek żyje, tylko narazie jest bardzo maleńki.

Kurcze nie jest przeciez w jakimś byle jakim szpitalu tylko w krakowskiej klinice. Przeciez tam są naprawdę dobrzy lekarze.





i lekarz stwierdził, że to najprawdopodobniej polip (a zobacz, na co mi wyrósł - może powinnam go POLIKARP nazwać?:)) a ciąża - bo test miałam pozytywny - jest "gdzieś poza macicą" i jeszcze mnie śmiercią postraszył. :(((

I tak miałam dużo szczęścia, bo czytałam o dziewczynie, która w podobnej sytuacji (powiedziano jej, że zarodek się nie rozwija) poddała się łyżeczkowaniu w naszym szpitalu powiatowym - a dziecko... jakimś cudem żyło nadal, choć ciąża była zagrożona już do końca. Dziewczynka urodziła się żywa, ale miała tylko 5 pkt. w skali Apgar - i po narodzinach wymagała długiego leczenia. Nawet dobrzy lekarze mogą się mylić.Bądźcie dobrej myśli!

Aha - jeśli Twoja siostra jest katoliczką, powiedz jej, że jeśli nie ma pewności, że dziecko żyje, nie ma też mowy o "grzechu aborcji". Żeby w ogóle był grzech potrzebna jest pełna świadomość i dobrowolność. Niech się przynajmniej tym nie dręczy.

1
Dyskutuj Głosuj Czy ta odpowiedź była pomocna?
10465 punktów 1936 pochwał 8 pytań
11 lut 2011 EmilaLbn pisze:

Moim Zdaniem

Mi to wygląda na wczesną ciąze.. Mowisz ze siostra miała nieregularne miesiączki wiec moze ta ciąza nie jest tak duza jak wynika z OM. Skoro hcg rosnie to niech poczeka jeczsze troszke. Wiem że usg dokladnie nie okresla wieku płodu jak i rowniez termin ostatniej miesiączki nie poda dokladnego wieku.. W moim przypadku bylo tak ze z OM wynikalo ze jestem w 7 tyg ciązy a na USG wiek plodu podali 10 tć. (3 tyg róznicy!!!!). A szczerze Ci też powiem ze jak lekarzom sie nie posmaruje to sie nie zajmą pacjentem jak nalezy tylko ściemniaja i czekaja na "dowody wdzieczności". tak jest wszedzie czy w malych szpitalach czy w duzych klinikach. wiem to z wlasnego doświadczenia...
1
Dyskutuj Głosuj Czy ta odpowiedź była pomocna?
219 punktów 37 pochwał 12 pytań
1089

Najnowsze pytania

Tracimy dzieci kiedy dorastają?

Czy spędzacie czas ze swoimi nastoletnimi dziećmi? Kiedy dorosły to nie poszliście w...

zawiadomienie

Wszystkim trzymającym kciuki chciałam się pochwalić, że mój dzielny synek Wojtek...

całkowita nagła niechec do jedzenia

Witam mój 3 letni synek od 1,5 tygodnia choruje na ospe. Przebiega ona w miare

Nienażarta w ciąży

Czy w ciąży też byłyście takie nienażarte? Ja w pierwszej ciaży nie miałam zadnych...

więcej »