OnetPARTNER

Katalog tematów » Jedzenie

14 punktów 0 pochwał 1 pytanie
06 sty 2010 Olga_0824 zadaje pytanie:

Od którego miesiąca można podawać dziecku biszkopty?

zdjęcie do pytania

Moja córka skończyła trzy miesiące i chciałam się dowiedzieć od , którego miesiąca można podawać biszkopty.

Zgłoś nadużycie » Odpowiedz Obserwuj
06 wrz 2010 agus12344 pisze:

witam:)

moja coreczka tez skonczyla 3 miesiace dokladnie 2 wrzesnia.dzien pozniej dalam jej skosztowac przecier z jabluszek (taki w sloiczku z gerbera) dalam tylko troszeczke zeby sprawdzic czy nie bedzie sie jej nic dzialo. odczekalam 2 dni i nic kupki wporzadku  brzuszek tez raczej nie bolal bo malutka byla spokojna i usmiechnieta.chcialam zaznaczyc ze mala trzyma juz prosto glowke bo czytalam  ze mozna dopiero takim dzieciakom podawac inne posilki niz mleko:) wiec wydaje mi sie ze mozesz dac twojej corci tez na sprobowanie takiego jabluszka napewno zdrowsze to niz biszkopty:) pozdrawiam Agnieszka
0
Dyskutuj Głosuj Czy ta odpowiedź była pomocna?
8 punktów 0 pochwał 0 pytań
07 sty 2010 margareta pisze:

jak najpóźniej:)

Ja również jestem tego zdania, aby wszelkie słodycze dodawać jak najpóźniej... ale przecież parę biszkopcików co jakiś czas nie zaszkodzi:)

1
Dyskutuj Głosuj Czy ta odpowiedź była pomocna?
1540 punktów 315 pochwał 3 pytania
07 sty 2010 srk pisze:

he

sa rodzice co juz 6 m dziecia podaja biszkopty,petitki lubisie itp...wedlug mnie dziecko na takie bzdury ma jeszcze czas,moja cora z dwa razy dostala biszkopta (z nestle dla niemowlat do kisielu jak mila 11m)nie powiem zeby przepada za slodkim,terazma 17 m i zero slodyczy(no chyba ze naprawde sporadycznie od swieta,gdy ja cos upieke)...nie ma co podowac za wczesnie dziecia takich bzdur ktore nie maja nic wartosciowego w sobie tylko cukier,co zreszta bardzo szkodzi na mleczaki..

pozdrawiam

1
Dyskutuj Głosuj Czy ta odpowiedź była pomocna?
19315 punktów 2904 pochwały 57 pytań
06 sty 2010 oliwka pisze:

jeszcze sporo czasu

Hm... moje dzieci mają ponad dwa lata i jeszcze nie jadły sklepowych biszkoptów. Ciasteczka dla dzieci albo domowe kruche ciasteczka tak. W tradycyjnych biszkoptach masz masę chemii (spulchniacze, konserwanty) i cukru, nie dla dziecka, a już dla niemowlaka wykluczone.

W wieku 3 mcy myślę, że za wcześnie o tym myśleć. Napierw czekają Was warzywa, zupki, mięso, owoce, dopiero potem gluten, jajka itd. Jak to już wprowadzisz, można myśleć o miksie wszystkiego czyli ciasteczkach.

1
Dyskutuj Głosuj Czy ta odpowiedź była pomocna?
24497 punktów 6632 pochwały 56 pytań
06 sty 2010 Paula2709 pisze:

Witaj

Twoja córcia jest za mała, ale jak skończy ok 7 m-ca to możesz jej dać takiego biszkopta, niektóre mamy nie dają bo cukier itp, decyzja jest twoja. pozdrawiam

1
Dyskutuj Głosuj Czy ta odpowiedź była pomocna?
666 punktów 88 pochwał 16 pytań

Najnowsze pytania

Indeks glikemiczny.

Mam prośbę do wszystkich. Może znacie DOBRE źródło informacji o indeksie glikemicznym...

Angina w ciąży

Naprawdę tak uważałam, żeby nie zachorować a tu jednak. Umówiłam się na wizytę do...

Uporczywa wysypka

Witajcie. Mój dwulatek od 3 tygodni ma jakąś upierdliwą wysypkę. Najpierw lekarka...

jak nauczyc cz.3

jak nauczyc rodzine meza za ja mam ich gdzies,tylko moja rodzina sie liczy ,a to

więcej »