OnetPARTNER

Katalog tematów » Karmienie piersią » Laktacja

55 punktów 4 pochwały 1 pytanie
20 mar 2009 antonina_303 zadaje pytanie:

Karmienie piersia a sex

Czy kobieta karmiąca piersia moze w pełni korzystac z sexu? Jak wygladaja wtedy pieszczoty piersi, czy któras z was to miała? Mój maz jest tego amatorem ale ja nie wiem czy jak on bedzie mnie piescił to czy nie bedzie wtedy mleko z piersi wyciekac..

 

tematy: Laktacja | Seks po porodzie | Seks Zgłoś nadużycie » Odpowiedz Obserwuj
25 kwi 2009 monikasorbian pisze:

;)

wiadomo ze jesli piersi sa pobudzane, to siła rzeczy w okresie laktacji napewno moze dojsc do wycieku mleka :) ale to chyba nic złego zreszta czesto sie powtarza ze nasi mezowie to mali chlopcy, wiec mysle ze  mąż tez bedzie zadowolony, gdy pojawi sie dodatkowe nawilzenie :) :) :)

zyczymy udanych przyjemnosci... powodzenia...

Pozdrawiamy ...

0
Dyskutuj Głosuj Czy ta odpowiedź była pomocna?
4567 punktów 1001 pochwał 18 pytań
28 mar 2009 edyska pisze:

witaj

MOj maz wprost uwielbia piersi i nie potrafi sie powstrzymac przed pieszczeniem ich,ja tez mialam obawy co bedzie jesli,ale niepotrzebnie.Wiele razy zdazylo sie ze odrobina mleka wyciekla,ale nigdy nam to nie przeszkadzalo.Jesli mialam bardzo pelne piersi to wystarczylo ze troche odciagnelam i juz wyciek raczej sie nie zdarzal.NIe rezygnuj z przyjemnosci.

2
Dyskutuj Głosuj Czy ta odpowiedź była pomocna?
58 punktów 7 pochwał 0 pytań
28 mar 2009 mamere pisze:

Chłopy to są duże oseski!!!

Mój mąż bardzo lubi pieścić moje piersi. Wyciek pokarmu wcale mu nie przeszkadza. Ba, sam lubi napić się mleczka.

2
Dyskutuj Głosuj Czy ta odpowiedź była pomocna?
667 punktów 50 pochwał 17 pytań
20 mar 2009 Matuchna pisze:

Pieszczoty....

antonino-pieszczoty i drażnienie piersi napewno pobudzą je do wycieku,ale czy to może być przeszkodą skoro obydwoje nie wyobrażacie sobie bez tego sexu?To tylko kolejna atrakcja i naprawdę bardzo ulotna bo nie trwająca wiecznie i zawsze!Zarówno mi i jak mojemu mężowi pieszczoty piersi podczas karmienia sprawiały wiele przyjemności-i nie przypominam sobie aby lało się morze mleka.A więc odważnie do dzieła i wielu przyjemności życzę!

2
Dyskutuj Głosuj Czy ta odpowiedź była pomocna?
410 punktów 43 pochwały 0 pytań
20 mar 2009 srk pisze:

karmienia i sex

witaj. ogolnie z mezem nie mamy zadnych problemow jesli chodzi  o pieszczote piersi,fakt ze czsem byla dodatkowa atrakcja zwiazana z wyciekiem mleczka:))) ale to bylo na samym poczatku i minelo gdy piersi sie ustabilizowaly w produkcji mleka:)jesli chodzi o sex to kobieta karmiaca moze(a nawet musi:) )w pelni z niego korzystac.pozdrawiam;)

1
Dyskutuj Głosuj Czy ta odpowiedź była pomocna?
19315 punktów 2904 pochwały 57 pytań
1502

Najnowsze pytania

Kubek /7miesiąc

Jakie kubki dla maluchów są waszymi faworytami? W ogóle zaczynałyście od...

Syn zrobil sie agresywny w szkole

Czesc, Chcialam sie was poradzic. Moj syn ma juz 4,5 roku. W zeszlym roku we

Czy powinnam mu dać jedzonko , ma 3 miesiace..

WITAJCIE ! MÓJ SYNEK 2 LISTOPADA BEDZIE MIAŁ 4 MIESIĄCE Od 3 MIESIACA ZACZĘŁAM...

Jakie ubranko do chrztu?

Witam. Mój 2 leni synek będzie przyjmował chrzest. Nie bardzo wiem jak go ubrać...

więcej »