OnetPARTNER

Katalog tematów » Rodzice » Poznajmy się!

Obserwuj
25 lut 2016Kuroniowa
Narodziny! No dobra, pora na chwalenie się - na świat przyszedł już nasz syn! Zdrowy, cały,
Odpowiedz
2 odpowiedzi, ostatnia z 26 lut 2016: <3
 Dzięki dzięki wielkie!! :))
11 paź 2013anuskaDziu
Przedszkole. Kolezanka prosiła... Przedszkole. Kolezanka prosiła abym zapytała czy orientujecie sie czy dziecko mozna zapisc teraz do przedszkola
Odpowiedz
3 odpowiedzi, ostatnia z 12 paź 2013: Niby musi
Ja w zeszłym roku wydzwaniałam po oświacie i się dowiadywałam, wg ich ustaleń dziecko gdy
25 wrz 2013anuskaDziu
Smoczek niuniuś ... Jak oduczyć... Smoczek niuniuś ... Jak oduczyć dziecko smoczka ?! juz wszystkiego chyba sprobowałam . Zamiena
Odpowiedz
7 odpowiedzi, ostatnia z 09 paź 2013: Dziekuje
za rady :) ale mimo szoku moj syn wrocil z przedszkola i nie wolal smoczka.
28 cze 2013anuskaDziu
Kupilismy działke własciciel... Kupilismy działke własciciel obiecywał,ze graty wywiezie do soboty napewno . ale jesli nie wywiezie czy
Odpowiedz
1 odpowiedź, ostatnia z 28 cze 2013: Wtopa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Chyba przyjdzie wam wywozić te graty samemu.Umowa ustna,świadkowie to podstawa do drogi sądowej o zwrot
20 cze 2013MamaPucysia
Prezenty dla ciała... pedagogicznego. No i stało się. Syn dopiero w przedszkolu, a temat prezentu dla pani wychowawczyni i
Odpowiedz
22 odpowiedzi, ostatnia z 24 lip 2013: Rodzice skarżą się
Składki na prezenty są coraz większe,  prezenty coraz droższe dla nauczycieli, dla księdza...Wielu żyje skromnie,
26 kwi 2013patologia
ho ho Porombane jesteście jak ta redaktorka tego serwisu .Ja Was dobrze znam od dawna przypomnijcie sobie
Odpowiedz
3 odpowiedzi, ostatnia z 30 kwi 2013: jezu
Twoj nick wiele o tobie mowi. Nie masz wiekszych problemów? Zajmij sie soba i swoim
25 kwi 2013patologia
Emancypantka Ty jesteś zdrowo stuknięta ,wszystkie twoje wypowiedzi są bezsensu masakra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
6 odpowiedzi, ostatnia z 26 kwi 2013: fakty, opinie, hipotezy
wcale o tym nie świadczą :P
08 sty 2013anuskaDziu
Rodzinne. mam pytanie Moje... Rodzinne. mam pytanie Moje znajoma miałam rodzinne do listopada 2012 r. Zapomniala zupełnie isc
Odpowiedz
1 odpowiedź, ostatnia z 09 sty 2013: NIE..
Niestety nie przedłuża się to automatycznie. Jeśli nie złożyła wniosku to nie będą płacić.
05 sty 2013zosia
odpisze na nowy post poniewaz... odpisze na nowy post poniewaz tam musz esie zalogowac. Tak mam z tym problem i
Odpowiedz
4 odpowiedzi, ostatnia z 21 sty 2013: Czesc!
Nie bede Ci pisala zebys zajela sie tylko corka bo Ty tez jestes wazna! Mysle
04 sty 2013zosia
Zanim ocenisz przeczytaj ... Zanim ocenisz przeczytaj Jestem kobieta mam 23 lata i córke sama wychowuje dziecko od
Odpowiedz
13 odpowiedzi, ostatnia z 01 mar 2014: Wierność... :(
Nie martw się. Każdy ma swoje wady i zalety. Ja też jestem samotną matką 25
20 lis 2012dusia
witam. mam pytanie czy jesli... witam. mam pytanie czy jesli POZBAWIE OJCA MOJEGO DZIECKA PRAW RODZICIELSKICH NIE UTRZYMUJE KONTATKU Z
Odpowiedz
3 odpowiedzi, ostatnia z 13 cze 2013: alimenty
nadal będzie musiał płacić alimenty
07 paź 2012Zdziwiona
Dawna ekipa. Czy są tu osoby posiadające konto od 2-3 lat? Jeśli tak,to które.Kogo z dawnej ekipy
Odpowiedz
31 odpowiedzi, ostatnia z 12 paź 2012: 20 sie 2009
3 lata. ostatnio baaardzo rzadko, ale jestem.

Najnowsze pytania

Zgaga

Powiedzcie mi jak walczycie ze zgagą w ciazy. Od prawie miesiaca mnie meczy i po

Lewatywa

Witajcie mamuśki mam takie pytanko. Czy moge odmowić robienia lewatywy przed porodem?...

Onanizm wczesnodziecięcy

Jak reagować mają rodzice,jeśli u dziecka 1i8 miesięcy stwierdzono przez neurologa po...

Czy można pić czystek w ciąży?

Witam, Czy można pić czystek w ciąży? Przeczytałam tutaj:...

więcej »

Najnowsze porady

Jak zaplanować szybką i bezpieczną podróż na ferie?

W drugiej połowie stycznia niemal półtora miliona uczniów z...

Olej z czarnuszki...alergie, cholesterol, cukier, rak, wrzody.

Olej z czarnuszki ma wiele właściwości zdrowotnych, dzięki czemu znalazł...

Visit Poland with A2 TO EUROPE - Bezpłatny przewodnik podróży po 46 europejskich krajach!

W 2015 r. Europa ponownie stanie się najczęściej odwiedzanym kontynentem....

Kiedy możliwe jest przysposobienie (adopcja) dziecka?

Co to jest przysposobienie?Przysposobienie inaczej adopcja lub...