OnetPARTNER

Katalog tematów » Zdrowie dziecka » Zaburzenia neurologiczne

438 punktów 26 pochwał 38 pytań
04 cze 2010 betti25 zadaje pytanie:

Przestraszenie sie dziecka!!

Witam.jestem mama prawie dwuletniej dziewczynki.napedzila nam wczoraj stracha:podczas procesji Bozego ciala bardzo sie przerazila,nie wiem czego moze orkiestry ktora nagle zaczela glosno grac,albo tlumu ludzi.zaczela wrzeszczec i wymachiwac raczkami i nozkami.nie moglismy jej uspokoic!bala sie nawet potem wsiasc do wozka i samochodu.dochodzila do siebie prawie godzine.a potem wszystko wrocilo do normy i ...znow wieczorem podczas zabawy zaczela tak samo wrzeszczec!wymachuje wtedy raczkami i nozkami,niepozwala sie przytulic-wola ze sie boi.w nocy spala spokojnie i dzis normalnie sie bawi ale nie wiem czy nie powinnam sie z nia udac do neurologa?boje sie zeby sie to nie powtorzylo albo nie odbilo na jej psychice...dodam ze moja coreczka ogolnie jest taka strachliwa i latwo mozna ja przestraszyc.wtedy bardzo placze.do niedawna tez zanosila sie podcza splaczu!ale jest przyzwyczajona do ludzi,wszedzie zabieramy ja ze soba.

drogie mamay!bardzo prosze was o rade i napiszcie czy to normalne i czy waszemu dziecku tez sie cos takiego przytrafilo???

z gory dziekuje za odpowiedz

tematy: Zaburzenia neurologiczne Zgłoś nadużycie » Odpowiedz Obserwuj
04 cze 2010 adams44 pisze:

Lubczyk

anula1905 pisze:


adams44 pisze:


anula1905 pisze:


kaki13 pisze:


adams44 pisze:


Witam

Do żadnego lekarza popytaj mamy,teściowej,sąsiadki tylko starszej takiej co nie jedno widziała.Z dziecka trzeba urok zdjąć.Wierzę w takie cuda.Pochodzę jak to mówi mój maż z nad Buga a tam odprawianie uroków i szeptuły na porządku dziennym.Dziecko może się w nocy budzić z płaczem właśnie z przestrachu.Moja tak miała jak ją pies przestraszył po prostu zaszczekał na nią kiedy był bardzo blisko niej.Wystraszyła się i strasznie płakała nie dała się uspokoić w nocy się budziła z płaczem i w dzień też zaczynała płakać bez powodu.Babcia odczyniła nad nią jakieś chocki klocki to splunęła to się modliła jak ręką odjął.

Wiem teraz mnie wyśmiejecie i czarownicą nazwiecie ale widziałam parę takich przypadków których książki nie tłumaczą.

Pozdrawiam.Aśka.



Wierzę;moja sąsiadka przelewała jajko i wosk   nad moim synem jak miał 2 miesiące.Kura skoczyła mu na wózek,dzierał mi się nom stop,pomyślałam przecież nic nie tracę-od tamtej pory mam anioła nie dziecko:)))



a na co insze też działa?





Tak konkretniej to o co chodzi chcesz odczynić urok czy ustrzec się przed urokiem a może chcesz rzucić jakiś urok.



to konkretnie celu nie mam, swój osobisty czaro - urok rzuciłam już dawno i jakoś się trzyma, ale zawsze mozna by było wzmocnić:)





To lubczyk do zupek proszę dodawać.Cudnie pachnie a w rosole nie zastąpiony.Ja o nim mówię naturalna magii.

3
Dyskutuj Głosuj Czy ta odpowiedź była pomocna?
4600 punktów 990 pochwał 15 pytań
04 cze 2010 anula1905 pisze:

w zasadzie

adams44 pisze:


anula1905 pisze:


kaki13 pisze:


adams44 pisze:


Witam

Do żadnego lekarza popytaj mamy,teściowej,sąsiadki tylko starszej takiej co nie jedno widziała.Z dziecka trzeba urok zdjąć.Wierzę w takie cuda.Pochodzę jak to mówi mój maż z nad Buga a tam odprawianie uroków i szeptuły na porządku dziennym.Dziecko może się w nocy budzić z płaczem właśnie z przestrachu.Moja tak miała jak ją pies przestraszył po prostu zaszczekał na nią kiedy był bardzo blisko niej.Wystraszyła się i strasznie płakała nie dała się uspokoić w nocy się budziła z płaczem i w dzień też zaczynała płakać bez powodu.Babcia odczyniła nad nią jakieś chocki klocki to splunęła to się modliła jak ręką odjął.

Wiem teraz mnie wyśmiejecie i czarownicą nazwiecie ale widziałam parę takich przypadków których książki nie tłumaczą.

Pozdrawiam.Aśka.



Wierzę;moja sąsiadka przelewała jajko i wosk   nad moim synem jak miał 2 miesiące.Kura skoczyła mu na wózek,dzierał mi się nom stop,pomyślałam przecież nic nie tracę-od tamtej pory mam anioła nie dziecko:)))



a na co insze też działa?





Tak konkretniej to o co chodzi chcesz odczynić urok czy ustrzec się przed urokiem a może chcesz rzucić jakiś urok.



to konkretnie celu nie mam, swój osobisty czaro - urok rzuciłam już dawno i jakoś się trzyma, ale zawsze mozna by było wzmocnić:)

2
Dyskutuj Głosuj Czy ta odpowiedź była pomocna?
22657 punktów 6643 pochwały 9 pytań
04 cze 2010 adams44 pisze:

Czary

anula1905 pisze:


kaki13 pisze:


adams44 pisze:


Witam

Do żadnego lekarza popytaj mamy,teściowej,sąsiadki tylko starszej takiej co nie jedno widziała.Z dziecka trzeba urok zdjąć.Wierzę w takie cuda.Pochodzę jak to mówi mój maż z nad Buga a tam odprawianie uroków i szeptuły na porządku dziennym.Dziecko może się w nocy budzić z płaczem właśnie z przestrachu.Moja tak miała jak ją pies przestraszył po prostu zaszczekał na nią kiedy był bardzo blisko niej.Wystraszyła się i strasznie płakała nie dała się uspokoić w nocy się budziła z płaczem i w dzień też zaczynała płakać bez powodu.Babcia odczyniła nad nią jakieś chocki klocki to splunęła to się modliła jak ręką odjął.

Wiem teraz mnie wyśmiejecie i czarownicą nazwiecie ale widziałam parę takich przypadków których książki nie tłumaczą.

Pozdrawiam.Aśka.



Wierzę;moja sąsiadka przelewała jajko i wosk   nad moim synem jak miał 2 miesiące.Kura skoczyła mu na wózek,dzierał mi się nom stop,pomyślałam przecież nic nie tracę-od tamtej pory mam anioła nie dziecko:)))



a na co insze też działa?





Tak konkretniej to o co chodzi chcesz odczynić urok czy ustrzec się przed urokiem a może chcesz rzucić jakiś urok.

3
Dyskutuj Głosuj Czy ta odpowiedź była pomocna?
4600 punktów 990 pochwał 15 pytań
04 cze 2010 anula1905 pisze:

fajne

kaki13 pisze:


adams44 pisze:


Witam

Do żadnego lekarza popytaj mamy,teściowej,sąsiadki tylko starszej takiej co nie jedno widziała.Z dziecka trzeba urok zdjąć.Wierzę w takie cuda.Pochodzę jak to mówi mój maż z nad Buga a tam odprawianie uroków i szeptuły na porządku dziennym.Dziecko może się w nocy budzić z płaczem właśnie z przestrachu.Moja tak miała jak ją pies przestraszył po prostu zaszczekał na nią kiedy był bardzo blisko niej.Wystraszyła się i strasznie płakała nie dała się uspokoić w nocy się budziła z płaczem i w dzień też zaczynała płakać bez powodu.Babcia odczyniła nad nią jakieś chocki klocki to splunęła to się modliła jak ręką odjął.

Wiem teraz mnie wyśmiejecie i czarownicą nazwiecie ale widziałam parę takich przypadków których książki nie tłumaczą.

Pozdrawiam.Aśka.



Wierzę;moja sąsiadka przelewała jajko i wosk   nad moim synem jak miał 2 miesiące.Kura skoczyła mu na wózek,dzierał mi się nom stop,pomyślałam przecież nic nie tracę-od tamtej pory mam anioła nie dziecko:)))



a na co insze też działa?

2
Dyskutuj Głosuj Czy ta odpowiedź była pomocna?
22657 punktów 6643 pochwały 9 pytań
04 cze 2010 kaki13 pisze:

:)

adams44 pisze:


Witam

Do żadnego lekarza popytaj mamy,teściowej,sąsiadki tylko starszej takiej co nie jedno widziała.Z dziecka trzeba urok zdjąć.Wierzę w takie cuda.Pochodzę jak to mówi mój maż z nad Buga a tam odprawianie uroków i szeptuły na porządku dziennym.Dziecko może się w nocy budzić z płaczem właśnie z przestrachu.Moja tak miała jak ją pies przestraszył po prostu zaszczekał na nią kiedy był bardzo blisko niej.Wystraszyła się i strasznie płakała nie dała się uspokoić w nocy się budziła z płaczem i w dzień też zaczynała płakać bez powodu.Babcia odczyniła nad nią jakieś chocki klocki to splunęła to się modliła jak ręką odjął.

Wiem teraz mnie wyśmiejecie i czarownicą nazwiecie ale widziałam parę takich przypadków których książki nie tłumaczą.

Pozdrawiam.Aśka.



Wierzę;moja sąsiadka przelewała jajko i wosk   nad moim synem jak miał 2 miesiące.Kura skoczyła mu na wózek,dzierał mi się nom stop,pomyślałam przecież nic nie tracę-od tamtej pory mam anioła nie dziecko:)))

5
Dyskutuj Głosuj Czy ta odpowiedź była pomocna?
1781 punktów 450 pochwał 27 pytań
1406

Najnowsze pytania

Zmiana lekarza

Witam, chciałabym zapytać czy mogę bez konsekwencji zmienić lekarza ginekologa ??jestem...

za mało paluszków

witam, mam pytanie - jak nazywa się choroba / zespół/wada gdy dziecko rodzi się z

Histerie 14 miesieczniaka

Witam, jestem młodą mamą, mam 25 lat,czuję jak macierzyństwo mnie przerosło. Mój synek...

Dlaczego dziecko nie chce próbować jeść nowych potraw

Mój 10-letni syn ma problem z jedzeniem. Nie to, że jest niejadkiem bo je, tyle

więcej »